Nowy Citroën Jumper Van
Citroen Jumper Rama / Platforma / Combi Cennik
Samochód pomyślany jako wygodne miejsce pracy
ATUTY
- Kompletna gama lekkich samochodów dostawczych (do 17 m3 objętości ładunkowej
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe o wysokości do 2,03 m i szerokość użytkowa między nadkolami 1422 mm, największa w segmencie
- Duże boczne drzwi przesuwne, mające do 1,25 m szerokości
- System wspomagania zjazdu ze wzniesienia HDC (Hill Descent Control) – utrzymuje stałą prędkość zjazdu
- Nowa kamera cofania z funkcją kontroli załadunku
- Nowy ekran dotykowy, połączony z radiem wysokiej jakości i systemem nawigacji (w opcji)
- System kontroli ciśnienia w ogumieniu i alarm niezamierzonego przekroczenia linii AFIL – skuteczna kontrola w trasie
Niezawodność
W Nowym Citroënie Jumper Van wykorzystano cały potencjał Marki w zakresie ergonomii, konstrukcji, komfortu, łączności, bezpieczeństwa i ekonomii użytkowania.
Nowa wersja znanego modelu jest solidna i niezawodna.
Zróżnicowane sylwetki
Gama Nowego Citroëna Jumper obejmuje bardzo zróżnicowane wersje: od 8 do 17 m3 objętości przestrzeni ładunkowej. Różnią się długością (L1, L2, L3, L4), rozstawem osi (3 m, 3,45 m, 4,04 m) i wysokością (H1, H2, H3).
WIĘCEJ DESIGNU
Innowacyjna identyfikacja świetlna
- Optymalny design
- Światła LED
- Wymiary
Styl Nowego Citroëna Jumper przeszedł metamorfozę – prosty i optymistyczny design samochodu został podporządkowany wartościom użytkowym.
Model jest wyposażony w nowe logo Citroëna i innowacyjną identyfikację świetlną.
WIĘCEJ KOMFORTU
Przyjemność dla ciała i ducha
Nowy Citroën Jumper Van odznacza się wyjątkowym komfortem, umożliwiającym wygodną i spokojną jazdę :
- Fotel kierowcy o zmiennej amortyzacji
- Fotel pasażera przesuwany, z regulacją odcinka lędźwiowego i regulacją wysokości, z regulowanym podłokietnikiem
- Dźwignia zmiany biegów na desce rozdzielczej
- Podstawka pod dokumenty o regulowanej wysokości
- Łatwo dostępne gniazdo 12V
- 13 praktycznych i pomysłowych schowków, w tym schowek zamykany i schowek klimatyzowany
- Kierownica pokryta skórą
- Składane centralne oparcie siedzenia tworzące biurko
Kabina Nowego Citroëna Jumper została zaprojektowana na nowo, aby zapewnić użytkownikom więcej komfortu.
WIĘCEJ UŻYTECZNYCH TECHNOLOGII
Rzadko spotykane w tym segmencie wspomaganie prowadzenia
Multimedialność
Mocną stroną Nowego Citroëna Jumper jest sprzężenie ergonomicznego stanowiska kierowcy i intuicyjnego dostępu do funkcji multimedialnych, co ułatwia użytkowanie.
Nowy Citroën Jumper Van zawsze zapewnia łączność ze światem, może być wyposażony w moduł Connecting Box (zestaw głośnomówiący Bluetooth i wejście USB).
Kamera cofania
Nowy Citroën Jumper Van jest wyposażony w kolorowy 5-calowy ekran dotykowy, dzięki któremu można sterować nawigacją i kamerą cofania. To nowość w tej kategorii samochodów.
Kamera cofania pokazuje na ekranie przydatne informacje, oznaczone trzema kolorami :
- Czerwony : nieprzekraczalna granica cofania
- Pomarańczowy : zakres otwarcia drzwi tylnych. Pomaga ocenić przestrzeń niezbędną do otwarcia
- Zielony : bezpieczny zakres jazdy do tyłu
Technologie służące bezpieczeństwu
Nowy Citroën Jumper Van wyposażony został w technologie zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa :
- Inteligentny System Kontroli Trakcji, połączony z HDC (kontrolą zjazdu ze wzniesienia)
- System wspomagania ruszania na wzniesieniu
- Funkcja Load Adaptative Control, optymalizująca działanie systemu ESP
- Programowany regulator/ogranicznik prędkości
- Alarm niezamierzonego przekroczenia linii AFIL
- System kontroli ciśnienia w ogumieniu
ZA NIŻSZĄ CENĘ
Obniżone zużycie paliwa
W trosce o budżet przedsiębiorców w nowej wersji Citroëna Jumper zagwarantowano niższy poziom zużycia paliwa – o 1,3 l/100 km (a także niższą emisję CO2 – o 34 g/km) w stosunku do wersji poprzedniej (wyliczenia dla wersji VAN L3H2 2.0 HDi 130).
PROFESJONALNA JAKOŚĆ
Nowy Citroën Jumper Van okazał się niezawodny w użytkowaniu, co potwierdziły testy techniczne przeprowadzone na dystansie 4 milionów kilometrów.
Przy konstruowaniu samochodu dokonano innowacyjnych usprawnień technicznych :
- Bezpośredni wtrysk paliwa w silnikach 2.0 HDi 110, 130 i 150
- Wzmocnione boczne i tylne drzwi (testowane podczas 500 tysięcy cykli otwarcia-zamknięcia)
- Układ hamulcowy zoptymalizowany pod kątem wydajności, wytrzymałości i redukcji hałasu
- Nowa osłona wlotu powietrza
- Nowe podpory amortyzatorów.